info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in je winkelwagen geplaatst.

Ruilen en retour

Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dat?

Jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop. Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst je retour terug sturen. Mail binnen 7 dagen naar
klantenservice@bijviltenzo.nl en we zullen je vertellen wat de procedure is. 

Uitgezonderd van retour zijn artikelen die speciaal op kleur of maat besteld worden.

Wat zijn de retourneerkosten?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor je eigen rekening.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Ja, zeker. Je hebt het wettelijke recht je bestelling binnnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retour te sturen. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen. 
Uitgezonderd van het recht van retour zijn producten die speciaal voor jou (op maat) besteld zijn.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Je ontvangt direct van ons een mail als je retourzending bij ons binnen is. Binnen 2 werkdagen zullen we je geld terugstorten op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat nu?

Heel vervelend dat de bestelling niet in goede orde ontvangen is. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we je een goede oplossing kunnen bieden. klantenservice@bijviltenzo.nl

Kan ik mijn bestelling ook ruilen?

Het ruilen van producten is helaas niet mogelijk. 
De producten kunnen wel onder bovenstaande voorwaarden retour gestuurd worden. Wil je een ander product ontvangen dan kan je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

Gewijzigde verzenddagen rondom Pasen 
Op Goede Vrijdag 10 april en 2e Paasdag maandag 13 april wordt er niet verzonden.

Bestellingen geplaatst en betaalt t/m donderdag 9 april 12.30 uur worden verzonden voor Pasen.

Online bestellen en Bezorging
Zolang de richtlijnen het toelaten en PostNL blijft bezorgen verzenden we jouw bestelling.
Zodra hier verandering in komt laten we dit natuurlijk zo spoedig mogelijk weten.
Samen gaan we dan op zoek naar een passende oplossing
in de vorm van geld terug of op een later tijdstip bezorgen.

Voor België zijn er momenteel specefieke maatregelen. Meer info vind je
hier.

Voor iedereen: blijf gezond, pas goed op jezelf en op elkaar.

.