Contact
 Kan ik ook contact met jullie opnemen?
 Ik kan jullie telefonisch niet bereiken! Waarom niet?
Verzendkosten en Levertijd
 Wat zijn de verzendkosten?
 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
 Wie levert mijn bestelling?
 Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
 Kan ik een bezorgafspraak maken?
Klantgegevens
 Kan ik bestellen zonder in te loggen?
 Hoe log ik in?
Bestellen
 Is er een minimaal bestelbedrag?
 Waarom komt het artikel niet in mijn winkelmandje?
 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
 Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
 Ik kan een product niet vinden, kunnen jullie mij helpen?
 Ik heb een kortingscode, waar kan ik dit aangeven?
Betalen
 Hoe kan ik betalen?
Retouren / Ruilen
 Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dat?
 Wat zijn de retourneerkosten?
 Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat nu?
 Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
De meest gestelde vragen over bestellen, betalen en retouren kun je hieronder vinden.

Wil je weten welk vilt, garen en lijm wij adviseren kijk dan hier voor meer informatie.

Niet gevonden wat je zocht? Mail ons

Lees ons privacybeleid  en de algemene voorwaarden.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.

Deze week zullen we op maandag, woensdag en vrijdag je bestelling verzenden. Bestelt en betaalt voor 12 uur s' middags, dan wordt je bestelling dezelfde dag verzonden.

Bij vilt enzo gaat er even tussenuit voor het vieren van Kerst en Oud & Nieuw.
Tussen 24-12 en 04-01 zal er niet verzonden worden. Bestellen blijft mogelijk.