Kan ik ook contact met jullie opnemen?
				
				
					Ja, dat kan. Je kunt ons altijd mailen. Op werkdagen krijg je binnen een paar uur antwoord op je vragen.
				
							
					
					 Ik kan jullie telefonisch niet bereiken! Waarom niet?
				
				
					Wij zijn niet altijd aanwezig op kantoor. Wij hebben veel tijd nodig hebben om de bestellingen goed af te handelen en zo voordelig mogelijk voor je in te kopen daarom zijn wij niet altijd in staat de telefoon te beantwoorden. Maar je kunt ons altijd mailen. info@bijviltenzo.nl
				
							
					
					 Kan ik Bij vilt enzo ook bezoeken? 
				
				
					Bij vilt enzo is alleen een webwinkel en niet als winkel te bezoeken. 
Een bestelling plaatsen via de webshop en deze ophalen is wel mogelijk
				
							
					
					 
				
				
					
				
					 
					
		
		
							
					
					 Wat zijn de verzendkosten?
				
				
					De verzendkosten zijn direct zichtbaar in de winkelwagen. Wij verzenden met Postnl. 
Nederland: 
Verzendkosten € 6,75.  
België en Duitsland:
Verzendkosten € 9,90. 
Overige landen op aanvraag. Stuur een mail naar info@bijviltenzo.nl
				
							
					
					 Zijn de verzendkosten net zo hoog als ik maar een kleine bestelling heb die door de brievenbus kan?
				
				
					Ook dan zijn de verzendkosten zoals vermeldt.
De kosten betreffen niet alleen de postzegel maar ook alle andere kosten, zoals verpakkingskosten, betaaltransactiekosten, administratiekosten, de af te dragen BTW en de extra energietoeslag die PostNL berekend over iedere zending.
Onze verdiensten op een kleine bestelling zijn natuurlijk ook lager terwijl de algemene kosten vaak net zo hoog zijn.
Bij bestellingen met een hoger bestelbedrag betalen wij een deel van de verzendkosten.
				
							
					
					 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
				
				
					Bestellingen op maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag geplaatst en betaalt voor 13.00 uur worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen geplaatst en betaalt op donderdag gaan met de post van vrijdag mee. Postnl levert in de meeste gevallen de volgende dag je pakket bij je thuis af.
Zodra de status op verzonden gezet wordt ontvang je via PostNL een indicatie van de vermoedelijke bezorg dag en in het geval van een postpakket ook een indicatie van de bezorgtijd. Let op! Deze tijden zijn slechts een indicatie! 
Door drukte bij PostNL, een andere bezorgroute en onvoorziene omstandigheden kan dit ten alle tijden aangepast worden. Zelfs op de dag van bezorging kunnen de track& trace gegevens veranderen of kan het zijn dat het bezorgmoment niet gehaald wordt. Deze verantwoording ligt bij PostNL. Bij vilt enzo heeft geen enkele invloed op het moment van bezorgen.  
				
							
					
					 Wie levert mijn bestelling?
				
				
					Wij werken samen met Postnl. Postnl bezorgt op maandag t/m zaterdag.
				
							
					
					 Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
				
				
					Heb je de pakketbezorger van Postnl gemist, geen nood dan ontvang je een bericht van Postnl en kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde Postnl afhaalpunt.
Let op! Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL geen briefjes meer achter als je niet thuis bent op het moment van bezorgen. Alle meldingen van PostNL komen via de e-mail en in de PostNL app. Hiervoor is het belangrijk dat het juiste e-mail adres is doorgegeven omdat de meldingen anders niet binnenkomen. 
Heb je de melding gemist vraag het dan even na via info@ bijviltenzo.nl. We kunnen je dan snel van de juiste informatie voorzien. 
				
							
					
					 Ik was niet thuis tijdens het bezorgen en heb geen briefje van PostNL ontvangen Wat nu?
				
				
					Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL geen briefjes meer achter als je niet thuis bent op het moment van bezorgen. Alle meldingen van PostNL komen via de e-mail en in de PostNL app. Hiervoor is het belangrijk dat het juiste e-mail adres is doorgegeven omdat de meldingen anders niet binnenkomen.
Heb je de melding gemist vraag het dan even na via info@ bijviltenzo.nl. We kunnen je dan snel van de juiste informatie voorzien.
				
							
					
					 Wat als ik mijn adres gegevens niet goed heb ingevuld en de bestelling komt niet aan?
				
				
					Heb je het adres niet juist ingevuld door bv. een fout in huisnummer of postcode dan is er een groot risico dat de bestelling niet aankomt. Is de fout gemaakt door de besteller en komt de bestelling niet aan dan ligt de aansprakelijkheid niet bij Bij vilt enzo. De bestelling wordt dan ook niet vergoedt. 
Komt de bestelling retour naar Bij vilt enzo dan kan deze opnieuw verzonden worden. Wel worden de nieuwe verzendkosten in rekening gebracht.
Controleer het opgegeven adres goed.
				
							
					
					 Kan ik een bezorgafspraak maken?
				
				
					Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van Postnl.
				
							
					
					 
				
				
					
				
					 
					
		
		
							
					
					 Kan ik bestellen zonder in te loggen?
				
				
					Ja, dat kan. Bij je bestelling kun je aangeven dat je een “nieuwe” klant bent en bestellen zonder dat je een gebruikersnaam en wachtwoord in voert.
				
							
					
					 Hoe log ik in?
				
				
					Je kunt eenvoudig inloggen door op het icoontje rechtsboven in het scherm te klikken.
				
							
					
					 
				
				
					
				
					 
					
		
		
							
					
					 Waarom komt het artikel niet in mijn winkelmandje?
				
				
					Waarschijnlijk komt dit omdat de voorraad lager is dan het gewenste aantal. Neem contact op met info@bijviltenzo.nl. Wellicht is er al nieuwe voorraad onderweg of kan het artikel besteld worden.
				
							
					
					 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)
				
				
					Ja, dit is mogelijk. Je kunt voor een ander afleveradres kiezen.
				
							
					
					 Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
				
				
					Je ontvangt direct een orderbevestiging.
Is de betaling via iDEAL of PayPal niet gelukt dan kan het enige tijd duren voor de bevestiging binnen komt. 
Is het e-mail adres niet juist ingevuld dan zal er geen bevestiging volgen. Je kan deze dan aanvragen door een mail te sturen naar info @bijviltenzo.nl 
				
							
					
					 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
				
				
					Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren neem dan contact op en mail naar info@bijviltenzo.nl 
Zolang de bestelling nog niet is verzonden kunnen we vaak nog aanpassingen doen. Wil je extra artikelen toevoegen en kunnen deze tegelijk verzonden worden dan berekenen we hiervoor natuurlijk geen extra kosten.
Heb je de bestelling al betaald en wil je deze annuleren dan betalen we je het aankoopbedrag terug minus € 1,00 bank-/administratie kosten. 
Heb je een bestelling geplaatst maar nog niet betaald dan kunnen we deze zonder kosten annuleren. 
Nadat je een verzendbevestiging hebt ontvangen is wijzigen of annuleren niet meer mogelijk.
				
							
					
					 Ik kan een product niet vinden, kunnen jullie mij helpen?
				
				
					Natuurlijk, mail naar info@bijviltenzo.nl en wij gaan kijken wat we voor je kunnen doen.
				
							
					
					 Ik heb een kortingscode, waar kan ik dit aangeven?
				
				
					In het winkelmandje wordt gevraagd of je een kortingscode hebt, je kunt hier je kortingscode invullen. De korting wordt direct in mindering gebracht op het totaal bedrag.
				
							
					
					 Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 
				
				
					Ja dat kan. Wil je een bestelling komen ophalen dan kan dat in Puttershoek. 
Plaats je bestelling via de webshop. De minimale bestelwaarde bij ophalen van een bestelling is € 10,00. De betaling kan alleen online voldaan worden. 
Gebruik kortingscode OPHALEN zodat de verzendkosten vervallen. 
Zodra de bestelling verwerkt is ontvang je een mail dat de bestelling klaar staat om te worden opgehaald. In de mail staat ook een dag en tijd.
Het ter plaatse uitzoeken van artikelen of contant betalen is helaas niet mogelijk. 
				
							
					
					 
				
				
					
				
					 
					
		
		
							
					
					 Hoe kan ik betalen?
				
				
					Je kunt veilig betalen met iDeal, Bancontact een bankoverschrijving, PayPal of onder rembours. Maak je keuze in je winkelmandje.
				
							
					
					 Mijn betaling met iDEAL, Bancontact of PayPal is niet gelukt. Wat nu?
				
				
					Heb je een betaling via iDEAL, Bancontact of PayPal niet goed kunnen afronden dan is er geen probleem. De bestelling komt wel bij ons binnen. De bestelbevestiging laat meestal enige tijd op zich wachten omdat het automatische systeem enige tijd naar een betaling blijft zoeken. 
De betaling kan je alsnog doen nadat je de bestelbevestiging hebt ontvangen door het bestelbedrag over te maken op het rekeningnummer zoals vermeldt op de bestelbevestiging. Graag onder vermelding van het ordernummer zodat we dit snel kunnen koppelen en je bestelling kunnen verzenden. 
Of stuur een mail naar info @bijviltenzo.nl dan helpen we je graag aan een nieuwe betaallink.
				
							
					
					 
				
				
					
				
					 
					
		
		
							
					
					 Ik wil mijn bestelling retour sturen, hoe doe ik dat?
				
				
					Jammer dat je niet tevreden bent met je aankoop. Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst je retour terug sturen. Mail binnen 7 dagen naar
klantenservice@bijviltenzo.nl en we zullen je vertellen wat de procedure is. 
Uitgezonderd van retour zijn artikelen die speciaal op kleur of maat besteld worden.
				
							
					
					 Wat zijn de retourneerkosten?
				
				
					Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor je eigen rekening.
				
							
					
					 Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?
				
				
					Ja, zeker. Je hebt het wettelijke recht je bestelling binnnen 14 dagen zonder opgaaf van reden aan ons retour te sturen. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen. 
Uitgezonderd van het recht van retour zijn producten die speciaal voor jou (op maat) besteld zijn.
				
							
					
					 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
				
				
					Je ontvangt direct van ons een mail als je retourzending bij ons binnen is. Binnen 2 werkdagen zullen we je geld terugstorten op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.
				
							
					
					 Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat nu?
				
				
					Heel vervelend dat de bestelling niet in goede orde ontvangen is. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op zodat we je een goede oplossing kunnen bieden. klantenservice@bijviltenzo.nl
				
							
					
					 Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
				
				
					Het ruilen van producten is helaas niet mogelijk. 
De producten kunnen wel onder bovenstaande voorwaarden retour gestuurd worden. Wil je een ander product ontvangen dan kan je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.
				
							
					
					 
				
				
					
				
					 
					
		
		
							
					
					 Kan ik mijn bestelling annuleren?
				
				
					Ja dat kan zolang de bestelling nog niet is verzonden kunnen we deze annuleren. 
-)Heb je de bestelling al betaald en wil je deze annuleren dan betalen we je het aankoopbedrag terug minus € 1,50 bank-/administratie kosten. 
-)Heb je een bestelling geplaatst maar nog niet betaald dan kunnen we deze zonder kosten annuleren. 
Is je bestelling reeds verzonden dan kan je gebruik maken van de retourprocedure. 
				
							
					
					 Waarom wordt mijn bestelling door Bij vilt enzo geannuleerd? 
				
				
					Je bestelling wordt door Bij vilt enzo geannuleerd als er binnen 7 dagen geen betaling wordt ontvangen. 
Op het moment dat de bestelling door Bij vilt enzo wordt geannuleerd ontvang je hierover een e-mail. Op dat moment zijn de artikelen niet langer voor je gereserveerd. Wil je de bestelling alsnog ontvangen dan kan je altijd een nieuwe bestelling plaatsen. 
Duurt het betalen om welke reden dan ook langer neem dan van te voren contact met ons op. Dan kunnen we hiervoor een oplossing zoeken.